Ekaterina Lazareva

Diplomová práce

Online marketing vybrané firmy

Online marketing of firm
Anotace:
Cílem práce je provést analýzu současného stavu firmy a jajích marketingových aktivit na internetu (využití SEO, PPC reklamy, aktivity na sociálních sítích, návštěvnost webu), zhodnotit jejich účinnost a adekvátnost zvolených postupů. Také zhodnotit, zda je zvolená strategie v souladu s podnikatelskými a marketingovými cíli firmy. V rámci práce je provedená analýza online komunikace konkurenčních firem …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to analyze the current state of the companys marketing activities on the Internet (using the SEO PPC advertising social networks activities web traffic) and evaluate effectiveness of online marketing strategy. Thesis includes analysis of online communication of competitors companies on the Czech market. Basing on these analyzes recommendations and suggestions for improving …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2017
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70547

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management