Ekaterina Lazareva

Master's thesis

Online marketing vybrané firmy

Online marketing of firm
Abstract:
Cílem práce je provést analýzu současného stavu firmy a jajích marketingových aktivit na internetu (využití SEO, PPC reklamy, aktivity na sociálních sítích, návštěvnost webu), zhodnotit jejich účinnost a adekvátnost zvolených postupů. Také zhodnotit, zda je zvolená strategie v souladu s podnikatelskými a marketingovými cíli firmy. V rámci práce je provedená analýza online komunikace konkurenčních firem …more
Abstract:
The aim of this master thesis is to analyze the current state of the companys marketing activities on the Internet (using the SEO PPC advertising social networks activities web traffic) and evaluate effectiveness of online marketing strategy. Thesis includes analysis of online communication of competitors companies on the Czech market. Basing on these analyzes recommendations and suggestions for improving …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2017
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70547