Jana Petříková

Master's thesis

Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.

Instruments to identify customer preferences focusing on conjoint analysis
Abstract:
Cílem diplomové práce je identifikovat preference zákazníků při výběru produktu Y. Produkt Y je nástrojem používaným v oboru stavebnictví a jeho vlastnosti mohou podstatně zjednodušit či naopak znepříjemnit práci na stavbě. Pro pochopení, jakou důležitost hrají jednotlivé vlastnosti při jeho výběru je realizován marketingový výzkum, konkrétně conjoint analýza, kdy zákazník činí rozhodnutí mezi hypotetickými …more
Abstract:
The objective of this study is to identify customer preferences in the choice of product Y. Product Y is a tool used in the construction industry and its characteristics can significantly simplify or, on the contrary, impede work on the construction site. To understand the importance that the individual characteristics play in the choice of the product, a market research is realized, namely conjoint …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2020
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Klára Foltýnová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78608