Jana Petříková

Master's thesis

Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.

Instruments to identify customer preferences focusing on conjoint analysis
Anotácia:
Cílem diplomové práce je identifikovat preference zákazníků při výběru produktu Y. Produkt Y je nástrojem používaným v oboru stavebnictví a jeho vlastnosti mohou podstatně zjednodušit či naopak znepříjemnit práci na stavbě. Pro pochopení, jakou důležitost hrají jednotlivé vlastnosti při jeho výběru je realizován marketingový výzkum, konkrétně conjoint analýza, kdy zákazník činí rozhodnutí mezi hypotetickými …viac
Abstract:
The objective of this study is to identify customer preferences in the choice of product Y. Product Y is a tool used in the construction industry and its characteristics can significantly simplify or, on the contrary, impede work on the construction site. To understand the importance that the individual characteristics play in the choice of the product, a market research is realized, namely conjoint …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
  • Vedúci: Květa Olšanová
  • Oponent: Klára Foltýnová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78608