Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu. – Jana Petříková
Jana Petříková
Diplomová práce
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Instruments to identify customer preferences focusing on conjoint analysis
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikovat preference zákazníků při výběru produktu Y. Produkt Y je nástrojem používaným v oboru stavebnictví a jeho vlastnosti mohou podstatně zjednodušit či naopak znepříjemnit práci na stavbě. Pro pochopení, jakou důležitost hrají jednotlivé vlastnosti při jeho výběru je realizován marketingový výzkum, konkrétně conjoint analýza, kdy zákazník činí rozhodnutí mezi hypotetickými …víceAbstract:
The objective of this study is to identify customer preferences in the choice of product Y. Product Y is a tool used in the construction industry and its characteristics can significantly simplify or, on the contrary, impede work on the construction site. To understand the importance that the individual characteristics play in the choice of the product, a market research is realized, namely conjoint …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78608
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Klára Foltýnová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Preference zákazníků cestovní agentury ZARS v domácím cestovním ruchu ve vztahu k pronájmu soukromých objektů
Veronika Tuzová -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Preference zákazníků při nakupování v malých prodejnách v komparaci s velkoformátovými prodejnami
Nora Profeldová -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Preference zákazníků v doručování na poslední míli
Zdeněk Perný -
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Aarthi Muthulingam -
Konvenience versus čerstvé produkty – ekonomická náročnost, nutriční hodnoty, preference zákazníků gastronomického zařízení
Anna Soshkova -
Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření
Jana Špačková