Bc. Rostislav SLÁDEK

Diplomová práce

Evaluace online a offline komunikace značky

Evaluation of online and offline brand communication
Anotace:
Předkládaná diplomová práce popisuje na základě odborné literatury marketing z pohledů odpovídajících zaměření empirické části práce. Popsán je marketing v oblasti kultury, protože ekonomickým subjektem práce je Státní hrad a zámek Horšovský Týn. Nastíněn je i brand marketing, dále jsou shrnuty základní nástroje komunikačního mixu. Analyzováno je rovněž téma online marketingu, neboť v empirické části …více
Abstract:
The presented Master´s Thesis describes marketing on the basis of professional literature from the perspectives corresponding to the focus of the empirical part of the thesis. Marketing in the area of culture is described, because the economic subject of the thesis is The State Castle and Chateau Horšovský Týn. Brand marketing is also outlined and the basic tools of the communication mix are summarized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLÁDEK, Rostislav. Evaluace online a offline komunikace značky. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management