Linda Dvořáčková
Bachelor's thesis
Fenomén LOHAS a jeho dopad na obchod
Phenomenon LOHAS and its impact to trade
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou „fenoménu LOHAS“, který je tržním segmentem zahrnujícím zdravý životní styl a zodpovědný přístup k životnímu prostředí. V teoretické části je vysvětlena filozofie a oblasti působení tohoto segmentu, který zastřešuje osobní zdraví, ekoturistiku, nízkoenergetické bydlení, přírodní životní styly, alternativní dopravu a alternativní zdroje energie. Zároveň je zde …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with the problematic of the LOHAS phenomenon, which is the market segment focused on healthy lifestyles and responsible approach to the environment. The theoretical part describes the philosophy and the market areas of this market segment, which includes personal health, green building, eco-tourism, alternative transportation, natural lifestyles and alternative energy. Also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
null
Theses on a related topic
-
Nová síť – případová studie kulturní neziskové organizace v kontextu její transformace
Kamila Samková -
Role marketingu při posilování sounáležitosti ke skupině
Dominika Zabrucká -
Segmentace trhu bio potravin
Barbora Doležalová -
Spotřebitelský segment LOHAS v rámci udržitelného cestovního ruchu
Eva MAREČKOVÁ -
Biodynamické zemědělství jako styl ekologického hospodaření
Barbora Nováková -
Problematika životního stylu v konceptu hlubinné ekologie
Michaela Havelková -
LOHAS a iniciace hodnotové společnosti na pozadí green marketingu
Ludmila Koubová -
Spotřebitelský segment LOHAS v rámci udržitelného cestovního ruchu
Eva MAREČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights