Implementace udržitelného business modelu pro příspěvkovou organizaci U fontány – Jana Kožená
Jana Kožená
Diplomová práce
Implementace udržitelného business modelu pro příspěvkovou organizaci U fontány
Implementation of a sustainable business model for the contributory organization "U Fontány"
Anotace:
Diplomová práce je členěna na teoretickou část a její jednotlivé podkapitoly, které se týkají řešené problematiky. Zejména je vymezena problematika sociálních služeb a jejich významu, zdůrazněny jsou pojmy zákazník či klient v sociálních službách. V teoretické rovině jsou zpracovány nástroje a metody strategické analýzy, které jsou následně aplikovány v analytické části diplomové práce u zvolené příspěvkové …víceAbstract:
The diploma thesis is divided into a theoretical part and its individual subchapters, which are related to the solved issue. In particular, the issue of social services and their importance is defined, emphasizing the concepts of customer or client in social services. On the theoretical level, the tools and methods of strategic analysis are elaborated, which are then applied in the analytical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88105
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Pavel Kaczor
- Oponent: Veronika Vašíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska