Bc. Natálie Švihálková

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané prodejny

Marketing mix of a selected store
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix a jeho nástroje. Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu vybrané prodejny a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Teoretická část práce je zaměřena na teoretická východiska zkoumané problematiky. V praktické části je charakterizována vybraná prodejna, provedeno zhodnocení nastavení jejího současného marketingového …více
Abstract:
This thesis focused on a marketing mix and its elements. The thesis aims to evaluate the present marketing mix of a chosen store and propose possible improvements in certain areas. The theoretical part of this thesis provides an insight into the theoretical part of the marketing mix. The practical part comprises a description of the chosen store, an analysis of the store’s current marketing mix, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ram5b/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Rostislav Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné