Implementace udržitelného business modelu pro příspěvkovou organizaci U fontány – Jana Kožená
Jana Kožená
Master's thesis
Implementace udržitelného business modelu pro příspěvkovou organizaci U fontány
Implementation of a sustainable business model for the contributory organization "U Fontány"
Abstract:
Diplomová práce je členěna na teoretickou část a její jednotlivé podkapitoly, které se týkají řešené problematiky. Zejména je vymezena problematika sociálních služeb a jejich významu, zdůrazněny jsou pojmy zákazník či klient v sociálních službách. V teoretické rovině jsou zpracovány nástroje a metody strategické analýzy, které jsou následně aplikovány v analytické části diplomové práce u zvolené příspěvkové …moreAbstract:
The diploma thesis is divided into a theoretical part and its individual subchapters, which are related to the solved issue. In particular, the issue of social services and their importance is defined, emphasizing the concepts of customer or client in social services. On the theoretical level, the tools and methods of strategic analysis are elaborated, which are then applied in the analytical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88105
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Pavel Kaczor
- Reader: Veronika Vašíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska