Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby – Aneta Christovová
Aneta Christovová
Bakalářská práce
Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
Online marketing. Leveraging social media to promote classical music
Anotace:
Práce se zabývá online marketingem a jeho nástroji v kontextu vážné hudby. V úvodu je stručně představen internet, marketing a online marketing. Tato práce se zabývá následujícími otázkami: co se dá dělat pro šíření povědomí o vážné hudbě prostřednictvím online služeb? Jaká sociální média jsou vhodná pro spojení s určitými skupinami posluchačů? Jak si v mezinárodním měřítku vede česká hudební scéna …víceAbstract:
This thesis is focused on online marketing and it’s features within the classical music context. The introduction briefly presents the Internet, marketing and online marketing. The thesis adresses following questions: using online tools, what can we do to let young people know about classical music? Which social media are ideal to connect with specific focus groups? Is leveraging social media at Czech …víceKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
hudební managementKlíčová slova
vážná hudbaKlíčová slova
propagaceKlíčová slova
sociální média
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/8981
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ
- Oponent: Tomáš KREJČA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 7. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh
Název
Vložil
Vloženo
Práva