Marketingové strategie elektronické hudby v Praze – Barbora Ulrychová
Barbora Ulrychová
Master's thesis
Marketingové strategie elektronické hudby v Praze
Marketing strategies of electronic music in Prague
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovými strategiemi elektronické hudby v Praze. Strategie sleduji z pohledu klubů, mimo-klubových eventů a labelů.Abstract:
This thesis deals with marketing strategies of electronic music in Prague. It examine the strategy from the perspective of clubs, warehouse events and labels.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/13462
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
- Supervisor: Kamila Zlatušková
- Reader: Tomáš FLISNÍK
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 10. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Theses on a related topic
-
Švédská elektronická hudba 2. poloviny 20. století
Lukáš Puška -
Elektronická hudba v kontextu vzdělávací instituce: proč a jak učit zvuková umění
Natálie Pleváková -
Elektronická hudba ve 21. století se zaměřením na Deejaying
Jana Lesenská -
Elektronická taneční hudba a její mládežnická subkultura
Klára VOMÁČKOVÁ -
Elektronická hudba a její aplikace na hudebně edukační prostředí
Martin PROCHÁZKA -
Elektronická hudba v Čechách
Martin ŠLOUF -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko