Barbora Ulrychová

Master's thesis

Marketingové strategie elektronické hudby v Praze

Marketing strategies of electronic music in Prague

Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovými strategiemi elektronické hudby v Praze. Strategie sleduji z pohledu klubů, mimo-klubových eventů a labelů.
Abstract:
This thesis deals with marketing strategies of electronic music in Prague. It examine the strategy from the perspective of clubs, warehouse events and labels.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2019
  • Supervisor: Kamila Zlatušková
  • Reader: Tomáš FLISNÍK

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 23. 10. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna