Marketingové strategie elektronické hudby v Praze – Barbora Ulrychová
Barbora Ulrychová
Diplomová práce
Marketingové strategie elektronické hudby v Praze
Marketing strategies of electronic music in Prague
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovými strategiemi elektronické hudby v Praze. Strategie sleduji z pohledu klubů, mimo-klubových eventů a labelů.Abstract:
This thesis deals with marketing strategies of electronic music in Prague. It examine the strategy from the perspective of clubs, warehouse events and labels.Klíčová slova
elektronická hudbaKlíčová slova
práce producentaKlíčová slova
marketingKlíčová slova
hudební průmysl
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Kamila Zlatušková
- Oponent: Tomáš FLISNÍK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 10. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Švédská elektronická hudba 2. poloviny 20. století
Lukáš Puška -
Elektronická hudba v kontextu vzdělávací instituce: proč a jak učit zvuková umění
Natálie Pleváková -
Elektronická hudba ve 21. století se zaměřením na Deejaying
Jana Lesenská -
Elektronická taneční hudba a její mládežnická subkultura
Klára VOMÁČKOVÁ -
Elektronická hudba a její aplikace na hudebně edukační prostředí
Martin PROCHÁZKA -
Elektronická hudba v Čechách
Martin ŠLOUF -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko