Tandemová výuka v matematice v 1. ročníku základní školy – Petra SENIUROVÁ
Petra SENIUROVÁ
Master's thesis
Tandemová výuka v matematice v 1. ročníku základní školy
Tandem teaching in mathematics in the 1st year of elementary school
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o tandemové výuce matematiky v 1. ročníku ZŠ. V teoretické části je vymezen pojem tandemová výuka a její druhy. Následně je popsán vyučovací program Začít spolu, ve kterém se vyučuje v základní škole Mozaika, kde probíhá výzkum k této diplomové práci. Prostor je věnován Hejného metodě výuky matematiky. Skrze experiment a rozhovor jsou zjišťovány podporující vlivy a překážky …viacAbstract:
The diploma thesis explores the application of tandem teaching of mathematics in the first year of primary school. The theoretical part delineates the concept of tandem teaching and its types. Following this, the instructional program 'Step By Step' is described, which is taught at Mozaika Elementary School, where the research for this diploma thesis is being conducted. Special attention is dedicated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Radka Dofková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SENIUROVÁ, Petra. Tandemová výuka v matematice v 1. ročníku základní školy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Vyučování na stanovištích jako forma opakování lekcí učebnice německého jazyka
Zuzana Bořecká -
Didaktické pomůcky do výuky matematiky pro 1. ročník
Veronika Horáková -
Zkušenosti vyučujících 1. stupně ZŠ s distanční výukou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu matematika
Veronika MACHKOVÁ -
Efektivita badatelsky orientovaného přístupu ke vzdělávání ve výuce žáků 3. ročníku ZŠ: empirická sonda
Michaela HOUSKOVÁ -
Tandemová výuka na 1. stupni základní školy
Markéta Vroblová -
Tandemová výuka a její využití v hodinách matematiky a výtvarné výchovy
Barbora Mičkalová -
Tandemová výuka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Jana Přibilíková -
Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy
Eliška Vlčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva