Bc. Ivan Černík

Master's thesis

Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o

Modern shopping consumer behavior and how affect it by marketing activities of the company ITS, s. r. o.
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje nákupnímu rozhodování zákazníka na trhu respiračních produktů, který je trhem B2B. Dále marketingové komunikaci na tomto trhu a jejímu možnému zlepšení. V první části se autor věnuje v teoretické rovině problematikám nákupního chování a rozhodování a dále marketingu jako celku, marketingové komunikaci a jejím trendům. Praktická část se zaměřuje na zkoumání daných problematik …viac
Abstract:
Thesis deals with purchasing decisions on the respiratory systems market which is B2B market. Further marketing communications in this market and its possible imporovements. In the first part, the author deals with the theoretical problems of shopping behavior and decision making and marketing as a whole, marketing communication and its trends. The practical part focuses on studying these issues in …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance