Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o – Bc. Ivan Černík
Bc. Ivan Černík
Master's thesis
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Modern shopping consumer behavior and how affect it by marketing activities of the company ITS, s. r. o.
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje nákupnímu rozhodování zákazníka na trhu respiračních produktů, který je trhem B2B. Dále marketingové komunikaci na tomto trhu a jejímu možnému zlepšení. V první části se autor věnuje v teoretické rovině problematikám nákupního chování a rozhodování a dále marketingu jako celku, marketingové komunikaci a jejím trendům. Praktická část se zaměřuje na zkoumání daných problematik …viacAbstract:
Thesis deals with purchasing decisions on the respiratory systems market which is B2B market. Further marketing communications in this market and its possible imporovements. In the first part, the author deals with the theoretical problems of shopping behavior and decision making and marketing as a whole, marketing communication and its trends. The practical part focuses on studying these issues in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h276w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost vybraného podniku a její vliv na zákazníka
Monika Michalová -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Karolína Becher -
Společenská odpovědnost ve sportovních organizacích
Petra Kvapilová -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Marek Svatoň -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Assiya Merezhepova -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Jakub Krákora -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Kateřina Krutinová