Analýza a optimalizace business modelu společnosti Jadberg – Denisa Jadrníčková
Denisa Jadrníčková
Bachelor's thesis
Analýza a optimalizace business modelu společnosti Jadberg
Analysis and optimalization of business model of Jadberg company
Abstract:
Tato bakalarska praace je zamerena na analyzu a optimalizaci business modelu male rodinnee spoleccnosti Jadberg kteraa se zabyva vyrobou a prodejem sportovniho obleceni. Cilem je analyza obchodniho modelu spolecnosti analyza jejich nedostatku a nasledne navrhy zmen ktere povedou k dalsimu rozvoji spolecnosti. Business model ktery je v tomto pripade vyuzivan je predevsim business model Canvas ktery …moreAbstract:
Bachelor thesis focuses on analysis and optimalization of business model of small family company Jadberg which creates and sells sports clothes. The aim of this thesis is to analyze business model of company, analyze its shortcomings and create effective plan of changes which lead to development of the company. Business model which is used in this case is specifically business model Canvas, which became …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70214
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ivana Svobodová
- Reader: Eva Kubelková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70214
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Online systém splátkového prodeje pro internetové obchody
Peter Kocnár -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Využití online marketingu internetovými obchody s interiérovým vybavením
Kateřina Šmaková -
Návrh online marketingové strategie začínajícího internetového obchodu
Barbora Šmejkalová -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová