Analýza a optimalizace business modelu společnosti Jadberg – Denisa Jadrníčková
Denisa Jadrníčková
Bachelor's thesis
Analýza a optimalizace business modelu společnosti Jadberg
Analysis and optimalization of business model of Jadberg company
Anotácia:
Tato bakalarska praace je zamerena na analyzu a optimalizaci business modelu male rodinnee spoleccnosti Jadberg kteraa se zabyva vyrobou a prodejem sportovniho obleceni. Cilem je analyza obchodniho modelu spolecnosti analyza jejich nedostatku a nasledne navrhy zmen ktere povedou k dalsimu rozvoji spolecnosti. Business model ktery je v tomto pripade vyuzivan je predevsim business model Canvas ktery …viacAbstract:
Bachelor thesis focuses on analysis and optimalization of business model of small family company Jadberg which creates and sells sports clothes. The aim of this thesis is to analyze business model of company, analyze its shortcomings and create effective plan of changes which lead to development of the company. Business model which is used in this case is specifically business model Canvas, which became …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70214
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Ivana Svobodová
- Oponent: Eva Kubelková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70214
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online systém splátkového prodeje pro internetové obchody
Peter Kocnár -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Využití online marketingu internetovými obchody s interiérovým vybavením
Kateřina Šmaková -
Návrh online marketingové strategie začínajícího internetového obchodu
Barbora Šmejkalová -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová