Využití fotografie v reklamním sdělení magazínů ČR – Kateřina KALFERSTOVÁ
Kateřina KALFERSTOVÁ
Bachelor's thesis
Využití fotografie v reklamním sdělení magazínů ČR
The Use of Photography in Czech Republic Magazine Advertisements
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá otázkou fotografie a jejího začlenění do reklamního sdělení. V teoretické části se práce zabývá definicí reklamy a vymezením jejích druhů s důrazem na reklamu tiskovou. Dále charakterizuje výtvarné prvky a druhy reklamní fotografie a nahlíží i do vlivu reklamní fotografie na recipienty. V praktické části se bakalářská práce snaží pomocí výzkumu popsat reklamní fotografie …viacAbstract:
This Bachelor Thesis addresses the issue of photography and its incorporation into adverti-sement. In the theoretical part the Bachelor Thesis deals with the definition of advertising and identification of its types with an emphasis on print advertising. Further on it characte-rizes the design elements and types of advertising photography and it also looks into the impact of advertising photography …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zverejniť od: 24. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALFERSTOVÁ, Kateřina. Využití fotografie v reklamním sdělení magazínů ČR. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Současná výtvarná reklamní fotografie v ČR
Eliška Stejskalová -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Působení reklamní fotografie na recipienty
Kateřina Kalferstová -
1. Teoretická část:\nl{}Vývoj instalování fotografie\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Bagitka\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Hranice
Elena Gerthoferová -
Reklamní fotografie v marketingové komunikace
Denisa Sládková