Využití mobilních aplikací ve výuce lyžování – Bc. Nina Bubláková
Bc. Nina Bubláková
Diplomová práce
Využití mobilních aplikací ve výuce lyžování
Mobile app utilization during ski lessons
Anotace:
Magisterská práce se zabývá efektivitou výuky lyžování za pomocí mobilních aplikací. Testováním skupiny lyžařů zjišťujeme jejich zlepšení po použití video koučinku za pomocí mobilní aplikace. Testovaný lyžař provádí daný prvek (základní oblouk a paralelní oblouk), který mu byl slovně popsán, a následně názorně předveden, a video je analyzováno v aplikaci. Porovnáváme funkce aplikací, a zjišťujeme, …víceAbstract:
The master's thesis deals with effectiveness of teaching skiing by using mobile applications. By testing a group of skiers, we aim to find out thein improvement after using video coaching through a mobile application. A tested skier performs the given element (basic turn and parallel turn), which has been verbally described and visually shown to him. Then the skier is filmed on a video, which is at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cqmeh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Eduard Hrazdíra, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Jurečka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Analýza výuky hotelnictví a gastronomie na vysokých školách v České republice
Erika Vargová -
Kvalitativní analýza ve výuce chemie
Barbora Backová -
Výuka vědního oboru cestovní ruch na českých a slovenských vysokých školách
Klára Janušková -
Analýza výuky anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Pavla Švandová