Strategická analýza společnosti UNIVERSE AGENCY spol. s r.o. – Zuzana Severinová
Zuzana Severinová
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti UNIVERSE AGENCY spol. s r.o.
Strategic analysis of the company UNIVERSE AGENCY spol. s r. o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je identifikovat příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky společnosti UNIVERSE AGENCY spol. s r.o. prostřednictvím vybraných metod strategické analýzy, která bude sloužit jako podklad pro upevnění pozice na trhu s jízdními koly a doplňky. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá nástroji strategické analýzy, mezi které patří …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to identify opportunities, threats, strengths and weaknesses of a company UNIVERSE AGENCY spol. s r.o. with the use of strategy analysis, that will serve as a basis for strengthening its position in the market of bicycles and accessories. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the tools of strategic analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: Petr Boukal
- Oponent: Kamil Hofman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85761
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Czech business environment from the point of view of expatriates (Focus on culture)
Arshila Taghian -
Czech business environment from the point of view of expatriates
Yuliya Bunina -
Strategic Aspects of TNCs Entry into the Markets of Central and Eastern Europe
Stepan Zhukevych -
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva