Porovnání softwarového a unplugged prostředí pro výuku blokového programování – Jana KOTRBATÁ
Jana KOTRBATÁ
Bakalářská práce
Porovnání softwarového a unplugged prostředí pro výuku blokového programování
Comparison of software and unplugged environment for teaching of block-based programming
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje porovnání softwarového a unplugged prostředí pro výuku blokového programování. Skládá se ze čtyř kapitol Algoritmizace, Programování, Blokové programování a Dotazníkové šetření. Nejprve obsahuje rychlé seznámení s pojmy algoritmus a programování. Tyto pojmy jsou vysvětleny, aby bylo lépe pochopitelné, k čemu slouží popsaná a porovnávaná prostředí blokového programování …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with comparing software and unplugged environments for teaching block-based programming. Thesis consist of four chapters Algorithmization, Programming, Block Programming and Questionnaire Survey. At first, it provides a quick introduction to the concepts of algorithms and programming. For better understanding of these concepts, the block-based programming enviroments are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Lomička
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTRBATÁ, Jana. Porovnání softwarového a unplugged prostředí pro výuku blokového programování. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Informatika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
OVĚŘENÍ ROZVOJE ALGORITMICKÉ SLOŽKY INFORMATICKÉHO MYŠLENÍ ZA VYUŽITÍ BLOKOVÉHO PROGRAMOVACÍHO PROSTŘEDÍ SCRATCH
Filip FRANK -
Rozvíjení algoritmického myšlení pomocí robotů Dash a Dot
Štěpán ZAHRÁDKA -
Algoritmizace výpočtů chemických veličin roztoků - zkvalitnění výuky chemie pomocí hry vedoucí k programování algoritmů
Jan NAVRÁTIL -
Využití robota Sphero SPRK+ při výuce algoritmizace a programování
Martin KOSTKA -
Návrh implementace tematického celku "Základy algoritmizace a programování" do školního vzdělávacího programu obou stupňů základní školy
Šárka Schlichtsová -
Pohyb robota v prostoru - příprava pro předmět Algoritmizace a programování
Jan Hajný -
Algoritmizace v prostředí MŠ
Petra MÜLLEROVÁ -
Sada úloh pro výuku algoritmizace na základních školách
Lukáš ZVĚŘINA