Hodnocení a sebehodnocení na 1. stupni ZŠ – Mgr. Ivana Machačová
Mgr. Ivana Machačová
Master's thesis
Hodnocení a sebehodnocení na 1. stupni ZŠ
Assesment and self-assesment at the Primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ. Shrnuje, jaký je význam hodnocení a jeho možnosti v současné škole. V práci je prakticky provedeno výzkumné šetření, jakým způsobem je hodnocení a sebehodnocení prováděno na malé škole s tradičním programem. Zjišťuje, jak tuto problematiku vnímají jednotliví aktéři vyučovacího procesu – učitelé, žáci a rodiče jedné …viacAbstract:
This dissertation engaged in the assessment and the self-assessment of the learners at primary school. It summarizes the importance of the assessment and its possibilities at the contemporary school. There is a survey concerning the way of the assessment and the self-assessment realized at small school with a traditional programme in this work. It finds out how the particular participants of the educational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jac7f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedúci: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Assessment for learning
Marie Vlková -
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Jitka Brachetková -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová