Markéta Lorenzová

Diplomová práce

Implementace nové marketingové strategie v cestovním ruchu - portál dovolena.cz

Implementation of New Marketing Strategy in Tourism - Case Study Dovolena.cz
Anotace:
Tato práce se zabývá tvorbou a následnou implementací marketingové strategie v cestovním ruchu, konkrétně je tento proces vysvětlen na cestovní agentuře Dovolena.cz. Práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola se věnuje jednak motivům, proč lidé při cestování využívají služeb cestovních kanceláří či agentur a jednak jsou zde rozebrány základní právní pojmy spojené s touto problematikou …více
Abstract:
This Master Thesis deals with creation and the successive implementation of marketing strategy in Tourism. The implementation process will be demonstrated on the travel agency Dovolena.cz. This thesis contains three main explanatory chapters and a case study. The first chapter investigates firstly the motives why people use travel agencies and secondly describes the basic legal terms connected to this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Jan Herget

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26778