Markéta Lorenzová

Master's thesis

Implementace nové marketingové strategie v cestovním ruchu - portál dovolena.cz

Implementation of New Marketing Strategy in Tourism - Case Study Dovolena.cz
Abstract:
Tato práce se zabývá tvorbou a následnou implementací marketingové strategie v cestovním ruchu, konkrétně je tento proces vysvětlen na cestovní agentuře Dovolena.cz. Práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola se věnuje jednak motivům, proč lidé při cestování využívají služeb cestovních kanceláří či agentur a jednak jsou zde rozebrány základní právní pojmy spojené s touto problematikou …more
Abstract:
This Master Thesis deals with creation and the successive implementation of marketing strategy in Tourism. The implementation process will be demonstrated on the travel agency Dovolena.cz. This thesis contains three main explanatory chapters and a case study. The first chapter investigates firstly the motives why people use travel agencies and secondly describes the basic legal terms connected to this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: Martin Vaško
  • Reader: Jan Herget

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26778