Bc. Monika Vaverková
Diplomová práce
Styly učení žáků
Learning styles
Anotace:
Téma mé diplomové práce je „Styly učení romských žáků ve srovnání se styly učení žáků majoritní populace“. Je členěna na dvě části- teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy této problematiky, popisuje teoretická východiska teorie stylů učení, charakteristiky Romů a zabývá se diagnostikou stylů učení. Empirická část si klade za cíl zkoumat, zdali se liší styly učení romských …víceAbstract:
The topic of my diploma thesis is „The Learning Styles of Roma Pupils in Comparison with Learning Styles of Major Population Pupils“. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part defines general terms, describes basic concepts of learning style theory, describes main characteristics of the Roma and deals with the learning styles diagnostics. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lk92v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Markéta Hrozová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv stylu vedení na kulturu učení ve vybrané organizaci
Anna Čápová -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Diagnostické referenční úrovně v praxi
Michal BRADA -
Úloha radiologického asistenta při diagnostické koronografii a eventuální následné intervenci věnčitých tepen
Milan VYKOUPIL -
Hledání dostupné metody moderní analýzy reakčních časů v měření analytického/holistického kognitivního stylu
Vojtěch Svoboda -
Metoda plasticko-kognitivního stylu pohybu a tvorba inkluzivního souboru ModroDiv
Aneta Klepáčová -
Strategie informálního učení mechaniků jízdních kol
Barbora Kubová -
Pojetí regionálních dějin ve výuce dějepisu na 2. stupni ZŠ ve Varnsdorfu s důrazem na budování historické gramotnosti
Hana Vaňková