Jan Pech

Bakalářská práce

Uživatelská podpora na úřadech Ministerstva zemědělství

User support at Ministry of Agriculture´s offices
Anotace:
Tato práce se zabývá návrhem podoby helpdeskového systému a přínosem doporučení pro zvýšení kvality IT služeb uživatelům na úřadech rezortu Ministerstva zemědělství s využitím nejlepších praktik koncepce ITIL. Pro splnění svých cílů práce využívá jak doporučení ITILu 2011, tak výsledků z analýzy stávající podoby uživatelské podpory na jednotlivých úřadech a výstupů z helpdeskového systému Státního …více
Abstract:
This bachelor's thesis is concerned with a form of helpdesk system and brings recommendations to improve quality of IT services for users working at Ministry of Agriculture's offices with using ITIL concept. To achieve my goals this bachelor's thesis is using recommendations of ITIL and results from analysis of current situation of user support on each one of the offices and from report on State Land …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: Ota Novotný
  • Oponent: Martin Kučera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41804