Vliv přímého verbálního primingu v průběhu vykonávání rovnovážného cvičení – Bc. Dominika BOŠKOVÁ
Bc. Dominika BOŠKOVÁ
Master's thesis
Vliv přímého verbálního primingu v průběhu vykonávání rovnovážného cvičení
The effect of direct verbal priming during balance exercise
Anotácia:
Práce se zabývá zhodnocením vlivu přímého verbálního primingu na výkon jedince vykonávajícího rovnovážné cvičení. Teoretická část práce se zaměřuje na popis kognitivních procesů a jejich ovlivnění vstupní informací. Dále osvětluje pojem priming, věnuje se emocím a jejich vlivu a psychické a fyzické procesy. V neposlední řadě se zabývá pojmem rovnováha a postura. Výzkumná část práce je založena na testování …viacAbstract:
The work deals with the evaluation of the influence of direct verbal priming on the performance of an individual performing a balance exercise. The theoretical part of the thesis focuses on the description of cognitive processes and their influence on input information. It also deals with priming and emotions and their influence on mental and physical processes. Last but not least, it deals with balance …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Daniela Benešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOŠKOVÁ, Dominika. Vliv přímého verbálního primingu v průběhu vykonávání rovnovážného cvičení. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Education in Physical Activity Prevention / Education in Physical Activity Prevention
Práce na příbuzné téma
-
Vliv slovní intervence v průběhu testu rovnovážných předpokladů u žáků 4. - 5. třídě ZŠ
Pavel ŠIMEČEK -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová -
Emoce a násilná trestná činnost
Kristýna Junová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková -
Subtest Líná Džina: Ověření metody pro měření schopnosti rozpoznat emoce z intonace u dětí mladšího školního věku
Karolína Umová -
Emoce a jejich vliv na spotřební chování.
Vendula Větrovcová -
Emoce u sester v intenzivní péči
Adéla Košnářová