Celebrity endorsement v online marketingu – Bc. Marie Neradová
Bc. Marie Neradová
Master's thesis
Celebrity endorsement v online marketingu
Celebrity endorsement in online marketing
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingem podpořeným celebritou v rámci online prostředí. Zaměřuje se především na zjištění efektivity tohoto přístupu v digitálním prostředí, přičemž se dále věnuje hledání vhodných postupů a nástrojů z online marketingu pro úspěšný přenos sdělení cílové skupině. Hlavním cílem je zjištění vlivu/efektivity online celebrity marketingu na nákupní chování respondentů.Abstract:
The diploma thesis is about celebrity-supported marketing in the online space. It focuses mainly on determining the effectiveness of this approach in the digital space, while also focusing on finding appropriate procedures and tools from online marketing for the successful communication to the target group. The main goal is to determine the influence / effectiveness of online celebrity marketing on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ibc37/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v marketingu
Lucia Petrovčíková