Rozvoj činnosti realitní kanceláře v době ekonomické krize – Bc. Eva Fuková
Bc. Eva Fuková
Diplomová práce
Rozvoj činnosti realitní kanceláře v době ekonomické krize
The development of real estate agency in times of economic crisis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá teoretickým popisem činností realitních kanceláří s přihlédnutím na období ekonomické krize, kladen důraz na významnost marketing managementu a za pomoci vybraných analýz stanoveny návrhy vedoucí ke změně podnikatelské strategie společnosti.Abstract:
This thesis deals with the theoretical description of real estate services with regard to the economic crisis, the emphasis on the importance of marketing management and analysis using the selected set suggestions to change the business strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ch1zr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Jiří Hanák
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře
Dominika Zatloukalová -
Marketingový mix CK Fischer, a.s.
Marie Skřivanová -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
Roman Fisek