Prezentácia hráčov v hre World of Warcraft prostredníctvom rôznych druhov komunikácie – od anonymnej po osobnú – Mgr. Katarína Hudecová
Mgr. Katarína Hudecová
Bakalářská práce
Prezentácia hráčov v hre World of Warcraft prostredníctvom rôznych druhov komunikácie – od anonymnej po osobnú
Communication Between Players of World of Warcraft From Anonymous to Personal
Abstract:
This work concerns on the presentation of players playing MMORPG World of Warcraft from the basic manifestation of presentation the creation of gaming character. It defines different types of communication from non-verbal communication, throught verbal written communication to personal communication. Work deals with particular possibilities of presentation and follows the advancement from anonymous …víceAbstract:
Práca sa zaoberá prezentáciou hráčov hry World of Warcraft, od základného prejavu prezentácie, tvorby herného charakteru. Ďalej definuje jednotlivé druhy komunikácie, od komunikácie neverbálnej, cez verbálnu písomnú, až po komunikáciu osobnú. Práca popisuje jednotlivé možnosti prezentovania sa a sleduje posun od anonymného k osobnému vo vystupovaní a prejave hráčov hry World of Warcraft.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vfj1l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUDECOVÁ, Katarína. \textit{Prezentácia hráčov v hre World of Warcraft prostredníctvom rôznych druhov komunikácie – od anonymnej po osobnú}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6xi59t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze