Komunikační strategie při řešení problémů v pedagogické interakci s žákem se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Eva JUŘÍKOVÁ
Bc. Eva JUŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie při řešení problémů v pedagogické interakci s žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Communication strategies in solving problems in pedagogical interaction with pupils with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikačními strategiemi při řešení problémů s žákem se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části je uvedena pedagogická komunikace, verbální, neverbální a písemná komunikace. Jsou zde uvedeny informace o žácích se speciálními vzdělávacími potřebami. Empirická část práce je zaměřena na metody pozorování, rozhovorů a kazuistik. V závěru práce je doporučení pro …víceAbstract:
This thesis focuses on the communication strategy to deal with pupils with special educational needs. The theoretical part is about the pedagogical communication, verbal, nonverbal and written communication. It provides information about pupils with special educational needs. The research focuses on methods of observation, interviews and case studies. The conclusion recommendations for teachers who …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUŘÍKOVÁ, Eva. \textit{Komunikační strategie při řešení problémů v pedagogické interakci s žákem se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6xitpr/.
Jak správně citovat práci
JUŘÍKOVÁ, Eva. Komunikační strategie při řešení problémů v pedagogické interakci s žákem se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy a vyšší odborné školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Vliv pedagogické komunikace na vzdělávací proces v rámci vysoké školy
Vendula VÁCLAVÍČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva