Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu – Ing. Karolína Reinerová
Ing. Karolína Reinerová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Marketing Mix of the Tourist Destination
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu destinace Řecko z pohledu českého turisty a okrajově z pohledu Řecka. Dále se práce zaměřuje na rozbor cílové skupiny cestujících do této středomořské země. Nedílnou součástí je pohled českých turistů na současnou finanční krizi a její dopady na řecký turismus. V teoretické části je představen marketingový mix všeobecně. Poté následuje konkrétní …moreAbstract:
The content of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix of tourist destinations - Greece from the perspective of Czech tourists and marginally from the perspective of Greece. It also focuses on the analysis of target group traveling to this Mediterranean country. An integral part of this thesis is dealing with the points of view of Czech tourists on the current financial crisis and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ecex2/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Alena Pilná
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix firmy Ordr, s.r.o.
Tomáš Reimer