Vojtěch Wolf

Master's thesis

Přímý prodej

Direct Selling
Abstract:
Jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících míru úspěšnosti firmy využívající systém multilevel marketingu je správné nastavení motivačního programu. Cílem práce je představit fungování současného motivačního programu ve společnosti Amway Česká republika, zhodnotit ho a navrhnout jeho zlepšení. Metodou práce je shrnutí teorie, zkoumání interních materiálů firmy, hloubkové rozhovory s vybranými …more
Abstract:
One of the crucial factors influencing success of a multilevel-marketing company is the right setting of company`s incentive program. The aim of this thesis is to present the current incentive program of Amway Czech republic, evaluate it and suggest improvements. The method used is summarizing of theoretical background, studying of company internal materials and conduct of in-depth discussions with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2015
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Zdeněk Vojtíšek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55562