Využití digitálních technologií učiteli při výuce na střední škole – Jan Steiner
Jan Steiner
Bakalářská práce
Využití digitálních technologií učiteli při výuce na střední škole
The use of digital technologies by teachers in teaching in high school
Anotace:
Bakalářská práce řeší využití digitálních technologií učiteli při výuce na střední škole. Cílem bylo zhodnocení získaných poznatků z hlediska technologické a pedagogické orientace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše z dostupné literatury a odborných publikací významných autorů zabývající se proble-matikou digitálních technologií …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of digital technologies by teachers in teaching at high school. the aim was to evaluate the acquired knowledge in terms of technological and pedagogical orientation. The work is divided into theoretical and practical part. In the theore-tical part, a literary search was created from the available literature and professional publi-cations of important authors dealing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
- Oponent: Lenka Kamanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Aspekty virtualizace terciárního vzdělávání a jeho srovnání v ČR a USA
Dominika Dlauhá -
Kyberšikana, její prevence a vyšetřování; psychologické, technické a právní aspekty problému
David Špelda -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Rozvoj digitálního vzdělávání jako součást Strategie 2030+
Jan Vejtasa -
Připravenost škol na implementaci Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 v oblasti výuky programování
Denisa MINÁŘOVÁ -
Technické didaktické prostředky a digitální technologie ve výuce odborného předmětu Péče o zemědělskou techniku
Petr VANĚK -
Materiální didaktické prostředky a jejich využití v předmětu Techniky
Petr LANGWEIL