PR v klasické hudbě. Image umělce pohledem hudebních agentur – BcA. Anna Pinknerová, DiS.
BcA. Anna Pinknerová, DiS.
Master's thesis
PR v klasické hudbě. Image umělce pohledem hudebních agentur
PR in classical music. Image of artist from music agency's view
Abstract:
Diplomová práce „PR v klasické hudbě: Image umělce pohledem hudebních agentur“ pojednává o specifikách public relations v klasické hudbě. Vychází z předpokladu, že v klasické hudbě se k PR přistupuje jinak, než v hudbě populární. Cílem práce je zjistit, co všechno klasické agentury zajišťují a jaké je postavení public relations mezi jejich ostatními aktivitami. Na základě rozhovorů s pěti osobnostmi …moreAbstract:
Diploma thesis „PR in classical music. Image of artist in the view of music agencies“ deals with specifics of public relations in classical music. It is based in the assumption, that the approach to PR in classical music is different from popular music. The aim of the thesis is to ascertain, what all the classical agencies provide and what is the role of public relations between their other activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/b7ueh/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: MgA. Pavla Hrubšová
- Reader: Mgr. Vít Kouřil, doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PINKNEROVÁ, Anna. \textit{PR v klasické hudbě. Image umělce pohledem hudebních agentur}. Online. Master's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2017. Available from: https://theses.cz/id/6y6c5c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/b7ueh/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicMaster programme / field:
Art of Music / Music Production
Theses on a related topic
-
České hudební agentury
Jakub Drda -
Seminář studenti studentům: Umělecké zastupování
Lukáš Kus -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Public relations a jeho vliv na konkrétní společnost
Tereza Dobešová -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Efektivní komunikace v Public Relations – vyhodnocení případové studie
Alena Sládečková -
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Eva Špačková