PR v klasické hudbě. Image umělce pohledem hudebních agentur – BcA. Anna Pinknerová, DiS.
BcA. Anna Pinknerová, DiS.
Diplomová práce
PR v klasické hudbě. Image umělce pohledem hudebních agentur
PR in classical music. Image of artist from music agency's view
Anotace:
Diplomová práce „PR v klasické hudbě: Image umělce pohledem hudebních agentur“ pojednává o specifikách public relations v klasické hudbě. Vychází z předpokladu, že v klasické hudbě se k PR přistupuje jinak, než v hudbě populární. Cílem práce je zjistit, co všechno klasické agentury zajišťují a jaké je postavení public relations mezi jejich ostatními aktivitami. Na základě rozhovorů s pěti osobnostmi …víceAbstract:
Diploma thesis „PR in classical music. Image of artist in the view of music agencies“ deals with specifics of public relations in classical music. It is based in the assumption, that the approach to PR in classical music is different from popular music. The aim of the thesis is to ascertain, what all the classical agencies provide and what is the role of public relations between their other activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/b7ueh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: MgA. Pavla Hrubšová
- Oponent: Mgr. Vít Kouřil, doc. Ing. MgA. Lucie Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/b7ueh/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
České hudební agentury
Jakub Drda -
Seminář studenti studentům: Umělecké zastupování
Lukáš Kus -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Public relations a jeho vliv na konkrétní společnost
Tereza Dobešová -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Eva Špačková -
Efektivní komunikace v Public Relations – vyhodnocení případové studie
Alena Sládečková