Kristýna Mrakavová

Diplomová práce

Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh

Marketing strategy of the investment company WOOD & Company focusing on the Czech and Slovak markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií investiční společnosti WOOD & Company na českém a slovenském trhu. Cílem práce je vytvoření návrhu efektivní marketingové strategie na základě provedeného výzkumu, a také pochopení rozhodovacího procesu bonitních zákazníků při alokaci finančních prostředků, a zjištění vnímání image a komunikace WOOD & Company. Teoretická část popisuje hlavní postupy …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the investment company WOOD & Company in the Czech and Slovak markets. The thesis aims to create a proposal for an effective marketing strategy based on the conducted research, as well as to understand the decision-making process of high net worth customers when allocating funds, and to determine the perception of the image and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94238