Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh – Kristýna Mrakavová
Kristýna Mrakavová
Diplomová práce
Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh
Marketing strategy of the investment company WOOD & Company focusing on the Czech and Slovak markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií investiční společnosti WOOD & Company na českém a slovenském trhu. Cílem práce je vytvoření návrhu efektivní marketingové strategie na základě provedeného výzkumu, a také pochopení rozhodovacího procesu bonitních zákazníků při alokaci finančních prostředků, a zjištění vnímání image a komunikace WOOD & Company. Teoretická část popisuje hlavní postupy …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the investment company WOOD & Company in the Czech and Slovak markets. The thesis aims to create a proposal for an effective marketing strategy based on the conducted research, as well as to understand the decision-making process of high net worth customers when allocating funds, and to determine the perception of the image and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94238
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Lucia Bee
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94238
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Úspěšnost marketingové strategie nákupu rezidenčních investičních nemovitostí
Miroslav Chroust -
Marketingová strategie podnikového úseku robotizace a automatizace
Marian Cieślar -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingová strategie J&T Banka, a.s.
Pavlína Šnejdrová -
Analýza marketingové strategie decentralizovaných burz a identifikace jejich zákazníků
Marek Kraus -
Marketingová strategie v odvětví prodeje drahých kovů se zaměřením na investiční zlato a stříbro v České republice
Lukáš Líbezný -
Analýza marketingového mixu společnosti Partners Financial Services, a.s.
Karolína Petrlíková