Kristýna Mrakavová

Master's thesis

Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh

Marketing strategy of the investment company WOOD & Company focusing on the Czech and Slovak markets
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií investiční společnosti WOOD & Company na českém a slovenském trhu. Cílem práce je vytvoření návrhu efektivní marketingové strategie na základě provedeného výzkumu, a také pochopení rozhodovacího procesu bonitních zákazníků při alokaci finančních prostředků, a zjištění vnímání image a komunikace WOOD & Company. Teoretická část popisuje hlavní postupy …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the investment company WOOD & Company in the Czech and Slovak markets. The thesis aims to create a proposal for an effective marketing strategy based on the conducted research, as well as to understand the decision-making process of high net worth customers when allocating funds, and to determine the perception of the image and communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2024
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Lucia Bee

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94238