Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh – Kristýna Mrakavová
Kristýna Mrakavová
Master's thesis
Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh
Marketing strategy of the investment company WOOD & Company focusing on the Czech and Slovak markets
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií investiční společnosti WOOD & Company na českém a slovenském trhu. Cílem práce je vytvoření návrhu efektivní marketingové strategie na základě provedeného výzkumu, a také pochopení rozhodovacího procesu bonitních zákazníků při alokaci finančních prostředků, a zjištění vnímání image a komunikace WOOD & Company. Teoretická část popisuje hlavní postupy …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the investment company WOOD & Company in the Czech and Slovak markets. The thesis aims to create a proposal for an effective marketing strategy based on the conducted research, as well as to understand the decision-making process of high net worth customers when allocating funds, and to determine the perception of the image and communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94238
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2024
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Lucia Bee
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MRAKAVOVÁ, Kristýna. \textit{Marketingová strategie investiční společnosti WOOD \&{} Company se zaměřením na český a slovenský trh}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/6y930c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94238
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Úspěšnost marketingové strategie nákupu rezidenčních investičních nemovitostí
Miroslav Chroust -
Marketingová strategie podnikového úseku robotizace a automatizace
Marian Cieślar -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingová strategie J&T Banka, a.s.
Pavlína Šnejdrová -
Analýza marketingové strategie decentralizovaných burz a identifikace jejich zákazníků
Marek Kraus -
Marketingová strategie v odvětví prodeje drahých kovů se zaměřením na investiční zlato a stříbro v České republice
Lukáš Líbezný -
Analýza marketingového mixu společnosti Partners Financial Services, a.s.
Karolína Petrlíková