Návrh online marketingové kampaně pro produkční agenturu – Gabriela Košťálová
Gabriela Košťálová
Bachelor's thesis
Návrh online marketingové kampaně pro produkční agenturu
The Proposal of Online Marketing Campaign for Production Agency
Anotácia:
Cílem této práce je návrh marketingové kampaně na internetu pro agenturu ANOPA International, s.r.o. Hlavním cílem výzkumu je zjistit způsob komunikace a chování zákazníků produkčních agentur na internetu. Práce je rozdělena na 4 části, přičemž v první části jsou vymezena teoretická východiska a základní pojmy online marketingu, včetně popisu současného marketingu, marketingového mixu, marketingu služeb …viacAbstract:
The aim of this work is to design an internet marketing campaign for the agency ANOPA International, Ltd. The main objective of the research is to find out the communication and customer behaviour of production agencies on the Internet. The thesis is divided into 4 parts, where the first part defines the theoretical background and basic concepts of online marketing, including a description of current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146810
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedúci: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Křivánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Green marketing firem v českém podnikatelském prostředí
Nicola Malá -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec