Vliv pandemie Covid-19 na obchodní prostředí ve vybraných firmách – Tomáš Hurdálek
Tomáš Hurdálek
Bachelor's thesis
Vliv pandemie Covid-19 na obchodní prostředí ve vybraných firmách
The impact of the Covid-19 pandemic on the business environment in selected companies
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje vlivu probíhající pandemie koronaviru covid-19 na obchodní prostředí a chování vybraných firem z různých průmyslových odvětví. Cílem práce je zjistit, jaký dopad má tato pandemie na využití online nástrojů v obchodním procesu a na jejich začlenění do denního pracovního procesu i v době po pandemii.Abstract:
This bachelor´s thesis deals with the impact of the ongoing covid-19 pandemic on the business environment and behaviour of selected companies from various industries. What impact does this pandemic have on the use of online tools in the business process and their integration into the daily work process after the pandemic.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/i8slt/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: Mgr. Daniela Červenclová
- Reader: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HURDÁLEK, Tomáš. \textit{Vliv pandemie Covid-19 na obchodní prostředí ve vybraných firmách}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/6yn755/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
‘Thank you for leaving all your good advice at the door’: On ASPEKT and Online Feminism
Vanda Maufras Černohorská -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Proměny postojů cestujících na železnici v době pandemie COVID-19
Natália Pristašová -
Zmeny v chovaní spotrebiteľa za posledných 10 rokov
Denisa Zelenayová -
Konzumerizmus a zmeny konzumného správania v 21. storočí
Alica Sigmundová -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh