Vliv pandemie Covid-19 na obchodní prostředí ve vybraných firmách – Tomáš Hurdálek
Tomáš Hurdálek
Bachelor's thesis
Vliv pandemie Covid-19 na obchodní prostředí ve vybraných firmách
The impact of the Covid-19 pandemic on the business environment in selected companies
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje vlivu probíhající pandemie koronaviru covid-19 na obchodní prostředí a chování vybraných firem z různých průmyslových odvětví. Cílem práce je zjistit, jaký dopad má tato pandemie na využití online nástrojů v obchodním procesu a na jejich začlenění do denního pracovního procesu i v době po pandemii.Abstract:
This bachelor´s thesis deals with the impact of the ongoing covid-19 pandemic on the business environment and behaviour of selected companies from various industries. What impact does this pandemic have on the use of online tools in the business process and their integration into the daily work process after the pandemic.Kľúčové slová
Pandemie Covid-19 změny chování online nástroje Pandemic changes behaviour online tools
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/i8slt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedúci: Mgr. Daniela Červenclová
- Oponent: Ing. Bc. Dagmar Kostrhůnová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
‘Thank you for leaving all your good advice at the door’: On ASPEKT and Online Feminism
Vanda Maufras Černohorská -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Proměny postojů cestujících na železnici v době pandemie COVID-19
Natália Pristašová -
Zmeny v chovaní spotrebiteľa za posledných 10 rokov
Denisa Zelenayová -
Konzumerizmus a zmeny konzumného správania v 21. storočí
Alica Sigmundová -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh