Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku – Michaela Setinská
Michaela Setinská
Bachelor's thesis
Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku
The influence of interpersonal consumer motivations on the amount of money spent for consumer electronics
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá vliv spotřebních motivací na pořizování spotřební elektroniky. Cílem práce je ověřit, zda jsou spotřebitelé při pořizování mobilních telefonů a obdobné spotřební elektroniky motivováni Veblenovým efektem. Práce se tedy snaží dokázat, že sociální prostředí má signifikantní vliv na spotřební chování agentů, a to i v oblasti spotřební elektroniky. Teoretická část přibližuje efekty …moreAbstract:
The bachelor thesis studies the influence of the consumption motivations on purchase of consumer electronics. The aim of thesis is to verify whether are consumers during purchasing mobile phones and congenerous consumer electronics motivated by Veblen effect. The thesis tries to prove that the social environment has significant impact on consumer behavior of agents also in the field of consumer electronics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 2. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83976
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Lucie Kureková
- Reader: Martin Slaný
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SETINSKÁ, Michaela. \textit{Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2021. Available from: https://theses.cz/id/6ytvm6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83976
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Theses on a related topic
-
Spotřební chování zákazníků na trhu elektroniky
Inesa Medvid -
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
Eliška Bugáňová -
Spotřební chování na vybraném trhu
Jan Sehnoutka -
Spotřební chování na trhu s elektronikou
Žaneta SEDLÁKOVÁ -
Ekonomie luxusu: Je pro studenty VŠE demonstrativní spotřeba důležitým faktorem při nákupu spotřební elektroniky?
František Staněk -
Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav
Kateřina Šedová -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ -
Spotřební chování v oblasti m-commerce
Martin Křivák