Michaela Setinská

Bakalářská práce

Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku

The influence of interpersonal consumer motivations on the amount of money spent for consumer electronics
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vliv spotřebních motivací na pořizování spotřební elektroniky. Cílem práce je ověřit, zda jsou spotřebitelé při pořizování mobilních telefonů a obdobné spotřební elektroniky motivováni Veblenovým efektem. Práce se tedy snaží dokázat, že sociální prostředí má signifikantní vliv na spotřební chování agentů, a to i v oblasti spotřební elektroniky. Teoretická část přibližuje efekty …více
Abstract:
The bachelor thesis studies the influence of the consumption motivations on purchase of consumer electronics. The aim of thesis is to verify whether are consumers during purchasing mobile phones and congenerous consumer electronics motivated by Veblen effect. The thesis tries to prove that the social environment has significant impact on consumer behavior of agents also in the field of consumer electronics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Lucie Kureková
  • Oponent: Martin Slaný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83976