Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku – Michaela Setinská
Michaela Setinská
Bakalářská práce
Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku
The influence of interpersonal consumer motivations on the amount of money spent for consumer electronics
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vliv spotřebních motivací na pořizování spotřební elektroniky. Cílem práce je ověřit, zda jsou spotřebitelé při pořizování mobilních telefonů a obdobné spotřební elektroniky motivováni Veblenovým efektem. Práce se tedy snaží dokázat, že sociální prostředí má signifikantní vliv na spotřební chování agentů, a to i v oblasti spotřební elektroniky. Teoretická část přibližuje efekty …víceAbstract:
The bachelor thesis studies the influence of the consumption motivations on purchase of consumer electronics. The aim of thesis is to verify whether are consumers during purchasing mobile phones and congenerous consumer electronics motivated by Veblen effect. The thesis tries to prove that the social environment has significant impact on consumer behavior of agents also in the field of consumer electronics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83976
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Lucie Kureková
- Oponent: Martin Slaný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83976
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování zákazníků na trhu elektroniky
Inesa Medvid -
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
Eliška Bugáňová -
Spotřební chování na vybraném trhu
Jan Sehnoutka -
Spotřební chování na trhu s elektronikou
Žaneta SEDLÁKOVÁ -
Ekonomie luxusu: Je pro studenty VŠE demonstrativní spotřeba důležitým faktorem při nákupu spotřební elektroniky?
František Staněk -
Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav
Kateřina Šedová -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ -
Spotřební chování v oblasti m-commerce
Martin Křivák