Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah. – Mgr. František HROCH
Mgr. František HROCH
Diplomová práce
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah.
The analysis of tools efficiency sales support and point of purchase for Hannah Czech Company.
Anotace:
Diplomová práce popisuje POP komunikaci společnosti Hannah Czech a.s. a podporu prodejců, kteří prodávají produkty značky Hannah. Podrobněji se zabývá používanými komunikačními prostředky v místě prodeje a jejich návaznost na ATL komunikaci a zákaznickou soutěž Expedice Hannah. V návaznosti na stanovenou hypotézu popisuje také stávající motivační soutěž pro prodejce. Na základě provedeného výzkumu …víceAbstract:
My thesis focuses on the point of purchase communication of Hannah Czech Company and support of salesmen in offering the Hannah products. My work is also concerned with a synergy of used point of purchase communication tools and ATL communication and consumer contest Expedice Hannah. In consequence to the assigned hypothesis it also describes current incentive contest for salesmen. Based on research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4938
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HROCH, František. \textit{Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/6yx69c/.
Jak správně citovat práci
HROCH, František. Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah. . Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
Ondřej Smetana -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Lucie Havránková -
Užití efektivní komunikace v mateřské škole typu montessori a v církevní mateřské škole
Martina HOMOLOVÁ -
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
Barbora Žáková