Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building – Bc. Hana Pokorná
Bc. Hana Pokorná
Master's thesis
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Propagace výzkumu a vývoje prostřednictvím budování klastrové značky
Abstract:
Práce se zabývá propagací výzkumného klastru prostřednictvím budování značky. Soustředí se na současnou situaci výzkumných klastrů, propagaci výzkumu a vývoje a budování klastrové značky. Primární data byla získána pomocí 2 metod, focus groups a hloubkových rozhovorů, které byly provedeny s představiteli (n = 15) 2 vybraných cílových skupin. Výsledkem je založení výzkumného klastru Stroke Brno společně …moreAbstract:
The diploma thesis deals with promotion of research clusters by means of brand building. It focuses on a current situation of research clusters, research and development promotion and cluster branding. Primary data were collected by 2 qualitative research methods, focus group and in-depth interviews, which were carried out with representatives (n = 15) of 2 chosen target groups. The results are establishing …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÁ, Hana. \textit{Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/6yy6ek/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Go back to the kitchen: Research on the phenomenon of sexism and misogyny in video game online communities in the Russian Federation
Anastasia Zvereva -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Women in top leadership positions - Research in the socialization process
Clemens Zeiler -
Research on educational placement and school adjustment of children with cochlear implants
Jiaojiao WU -
Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc
Daniel Slámečka -
Personal branding and international students in Brno
Abdul Wahab Saakwa -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Kristián Baffi -
UDRŽITELNÝ TURISMUS V PODPÁLAVÍ, Rekreační klastr a středisko vodních sportů, vodní nádrž Nové Mlýny
Tomáš Zahuta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights