Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building – Bc. Hana Pokorná
Bc. Hana Pokorná
Diplomová práce
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Propagace výzkumu a vývoje prostřednictvím budování klastrové značky
Anotace:
Práce se zabývá propagací výzkumného klastru prostřednictvím budování značky. Soustředí se na současnou situaci výzkumných klastrů, propagaci výzkumu a vývoje a budování klastrové značky. Primární data byla získána pomocí 2 metod, focus groups a hloubkových rozhovorů, které byly provedeny s představiteli (n = 15) 2 vybraných cílových skupin. Výsledkem je založení výzkumného klastru Stroke Brno společně …víceAbstract:
The diploma thesis deals with promotion of research clusters by means of brand building. It focuses on a current situation of research clusters, research and development promotion and cluster branding. Primary data were collected by 2 qualitative research methods, focus group and in-depth interviews, which were carried out with representatives (n = 15) of 2 chosen target groups. The results are establishing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Go back to the kitchen: Research on the phenomenon of sexism and misogyny in video game online communities in the Russian Federation
Anastasia Zvereva -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Women in top leadership positions - Research in the socialization process
Clemens Zeiler -
Research on educational placement and school adjustment of children with cochlear implants
Jiaojiao WU -
Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc
Daniel Slámečka -
Personal branding and international students in Brno
Abdul Wahab Saakwa -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Kristián Baffi -
UDRŽITELNÝ TURISMUS V PODPÁLAVÍ, Rekreační klastr a středisko vodních sportů, vodní nádrž Nové Mlýny
Tomáš Zahuta
Název
Vložil
Vloženo
Práva